lördag 22 januari 2011

Kärt återseende

Naturligtvis lyckades jag bryta av ett
av ljusen när jag skulle frakta hem den
Häromdagen var jag hemma hos mina föräldrar. Jag hade tänkt mig en mysig eftermiddag då vi skulle umgås, men åkte på att städa ur mitt gamla flickrum på prylar..Stundtals var det faktiskt ganska kul! Som när jag hittade den här gamla ljusstaken till exempel. Jag hade faktiskt glömt bort den helt, så det var ett kärt återseende. Nu när alla julprydnader åkt ner i förrådet igen blev det plötsligt lite tomt i fönstret. Därför fick ljusstaken flytta dit! Jag har ingen aning om när den är inköpt eller hur mycket jag gett för den, men det gör inte så mycket. Kanske är det till och med arvegods fast jag inte minns när eller av vem jag fått den.


2 kommentarer:

4U2 sa...

Hej, ramlade in här och sedan läste jag detta inlägg som kunde vara skrivet av ett av döttrarna. Hon fick också städa sitt rum sist hon var här (inte klart än!).Ser fina grejer du gör!
Ha det gott.

Lillstrumpan sa...

Ja, nån gång får man väl inse att man faktiskt flyttat :)

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...