fredag 30 april 2010

Det här pysslade jag med i april


I april...

...gjorde jag påskkort. Även kycklingen Frans gjorde entré.
...köpte jag fina bokmärken med änglar och blommor.
...dekorerade jag ett påskägg med tidningspapper och bokmärken.
...fick jag boken Sy och sticka på egen hand på posten av min fina vän Katarina.
...dekorerade jag en kinabok med tidningspapper, bokmärke och handgjort papper.
...gjorde jag ett födelsedagskort till min mamma som fyllde år på långfredagen.
...sydde jag en tygkruka med spets efter inspiration från House of Candles.
...sydde jag Banksys balloon girl i korsstygn.
...gjorde jag ett grattiskort med paket till min alltid lika roliga vän Helena som fyllde år.
...sydde jag en tygväska med banksys balloon girl som ficka och dekoration.
...gjorde jag ett födelsedagskort med spöket Laban till min söta systerdotter som fyllde 2 år.
...sydde jag ett pocketfodral av ett gammalt retro-tyg.
...gjorde jag ett födelsedagskort som visade att presenten bestod av en resa till Ven.
...köpte jag grymt snygga (och billiga) muffinsformar på Gekås i Ullared.
...sydde jag ännu ett pocketfodral. Denna gång med en uppmaning om att vara tyst!
...sydde jag en necessär som jag blev missnöjd med.
...gjorde jag klart mina virkade grytlappar med marint tema.
...köpte jag en jättefin kanna att ha mina slevar, vispar och stekspadar i.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...