tisdag 16 februari 2010

Korsstygn på tändsticksask

Jag har nyligen insett att korsstygn är väldigt underskattat! Dessutom är det kul och rogivande att pyssla med. Lagom till alla hjärtans dag broderade jag därför två tygbitar med ordet mys som jag sedan fäste på tändsticksaskar. När allt var ihopmonterat skickades de med posten till två vänner som förhoppningsvis kan ha användning för dem.

Nu är jag på jakt efter roliga citat eller texter att brodera. Vill ha nåt kul på väggen i mitt kök! Högst upp på min lista just nu är:

* Lugn. Det ordnar sig.
* Skit i det du.
* Det är angenämt att göra ingenting.

Tipsa gärna om fler!

2 kommentarer:

Katta sa...

Jag hittade en hel sida med en massa snygga.
http://www.fulshop.se/
Lite queer-vinkel på de flesta men det har ingen dött av :D
Denna var för övrigt grymt härlig!http://shop.textalk.se/shop/5324/img98/h5498/2135498-rescaledpic-300x300.png

Kajsa sa...

Hej!Så kul brodera på tändsticksask!Ny ide för mig!
Skulle upppskatta att få visa din ask på vår blogg Korsstygnsarkivet.
Om du vill så kan du maila om svar eller skriva i tagboarden.
Du kanske kan hitta fler roliga texter hos oss.Vi har en massa och det finns länkar till ordspråk,både svenska och latinska.

Hopp om positivt svar.

Kajsa

korsstygnsarkivet@sverige.nu

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...